کته جالب تمرین امروز حضور فرزند سیدحسن خمینی بود. وی به محض حضور در تمرین آبی‌پوشان در گوشه‌ای از زم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلالی ها بیانو آدرس esteghlalyhabian.loxblog.comلینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






این وبلاگ به نظر شما چه جوره؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 118
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1





Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل

توصیه قلعه‌نویی به بازیکنان

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال و به نقل از فارس، تیم فوتبال استقلال که روز گذشته به علت بارش برف سنگین در تهران نتوانست تمرینات خود را پیگیری کند از ساعت 15 در کمپ زنده‌یاد حجازی برنامه‌های آماده‌سازی خود را دنبال کرد.خسرو حیدری، احمد جمشیدیان و هاشم بیک‌زاده در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور نداشتند. بیک‌زاده با تجویز کادرپزشکی امروز به آب‌درمانی پرداخت.

 *امیرقلعه‌نویی که صبح امروز به دیدار کارلوس کی‌روش رفته بود و با سرمربی تیم‌ملی سوءتفاهمات را برطرف کرد با لباس ورزشی در محل تمرین آبی‌پوشان حاضر شد. وی در ابتدای تمرین بازیکنان را دور هم جمع کرد و به خاطر بازی ضعیف آبی‌پوشان توضیحاتی را به آنها ارائه داد. قلعه‌نویی در گفت‌وگو با بازیکنان اعلام کرد: حالا که جام حذفی تمام شده باید به فکر لیگ باشیم چون ما تعهد داریم که با تمام توان بازی کنیم. دیدید که من مسئولیت شکست را قبول کردم ولی شما هم باید به فکر برطرف کردن نقاط ضعف باشید و تلاش بیشتری انجام بدهید. سرمربی تیم استقلال در حین گفت‌وگوی خود صحبت‌هایی را با چند بازیکن استقلال از جمله آندرانیک تیموریان، مهدی رحمتی و پژمان نوری انجام داد.

 *مسئولان کمپ استقلال از ساعات ابتدایی صبح امروز با جمع‌آوری برف‌های روی کاورها شرایط تمرین را برای بازیکنان مهیا کردند. استقلالی‌ها امروز در نیمی از زمین بدون مشکل کارهای تمرینی را پشت سر گذاشتند.

 *به هنگام گرم کردن بازیکنان امیرحسین صادقی و پژمان نوری که بعد از پایان بازی با مس در رختکن با یکدیگر بر سر مسائل فنی جروبحث کرده بودند امروز با هم صحبت کرده و کدورت به وجود آمده را پایان دادند. این دو نفر در طول برگزاری تمرین برخورد خوبی با یکدیگر داشته و سوءتفاهمات را برطرف کردند.

 *امیر قلعه‌نویی در حاشیه تمرین امروز برای دقایقی با کبه مهاجم استقلال به گفت‌وگو پرداخت.

 *نکته جالب تمرین امروز حضور فرزند سیدحسن خمینی بود. وی به محض حضور در تمرین آبی‌پوشان در گوشه‌ای از زمین نشست و البته با استقبال گرم سرمربی آبی‌پوشان روبرو شد.

 *بازیکنانی که در ترکیب استقلال مقابل مس کرمان به میدان رفته بودند امروز سبک‌تر از سایرین برنامه‌های تاکتیکی را پشت سر گذاشتند. این تعداد از بازیکنان بیشتر به تنیس‌فوتبال پرداخته و تعدادی از آنها مثل صادقی و تیموریان محل تمرین را ترک کردند. سیدمهدی رحمتی در تمرین امروز در فوتبال گروهی حضور داشت و در نقش مهاجم برای تیمش به میدان رفت.

 *امیرحسین صادقی در حاشیه تمرین امروز پاسپورت خود را به میرشاد ماجدی تحویل داد. مسئولان استقلال در حال جمع‌آوری مدارک برای سفرهای برون‌مرزی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا هستند.

 *حدود 50 نفر از تماشاگران استقلال در تمرین امروز حاضر بودند. آنها درخصوص گفت‌وگوی کی‌روش و قلعه‌نویی که صبح امروز صورت گرفته بود صحبت می‌کردند.

 *شاهرخ بیانی و سیروس دین‌محمدی حاضران تمرین امروز استقلال بودند. نکته جالب توجه اینجا بود که بیانی درخصوص گرفتن تست دوپینگ از بازیکنان بعد از بازی جام حذفی صحبت می‌کرد و مدعی بود چرا باید آنها در سرما این تست را انجام دهند.

 *در پایان تمرین امروز وقتی قلعه نویی در حال ترک زمین چمن بود با درخواست یک هوادار جوان روبرو شد. وی به قلعه نویی می گفت می خواهم در استقلال بازی کنم و قلعه نویی به او گفت چند سال سن داری و او گفت:25 سال! سرمربی استقلال در پایان به وی گفت در خدمت شما هستیم!این جوان به امیر قلعه نویی گفت شماره 7 را هم از شما می خواهم.

 *با اعلام کادرفنی استقلال تمرینات آبی‌پوشان فردا از ساعت 15 در کمپ زنده‌یاد حجازی دنبال خواهد شد.

 به گزارش فارس تیم فوتبال استقلال روز یکشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف سایپا البرز خواهد رفت و آبی‌پوشان تنها ساموئل را به دلیل سه کارته بودن در اختیار ندارند.




:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ali malekzadeh
ت : پنج شنبه 17 بهمن 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');